Üld- ja ostutingimused

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Veebipoe nuwellness.ee (edaspidi Nu Wellness) omanik on Callide Group OÜ (registrikood 14994694), asukohaga Harjumaa, Tallinna linn, Juhkentali tn 8-5, 10132, Eesti (tel: +372 55698200, email: info@nuwellness.ee). Järgnevad üld- ja ostutingimused kehtivad kõikide isikute (edaspidi Klient) ja Nu Wellnessi vaheliste õigussuhete kohta, mis on tekkinud Nu Wellness veebipoest kauba tellimisel.

1.2. Nu Wellnessil on õigus ühepoolselt muuta ja täiendada üld- ja ostutingimusi, avaldades uued tingimused veebilehel. Juhul, kui Klient on esitanud tellimuse enne uute üld- ja ostutingimuste jõustumist, siis kehtivad Kliendile ostu sooritamise hetkel kehtinud üld- ja ostutingimused.

1.3. Veebipoest toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused

2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Nu Wellnessis on võimalik esitada tellimusi registreerimata külalisena.

2.2. Klient valib Nu Wellness veebipoest endale sobiva kauba ning lisab ostukorvi.

2.3. Klient valib endale sobiva tarneviisi asukoha, kuhu toimetatakse tema poolt tellitud kaup.

2.4. Klient sisestab tellimuse postitamiseks tarvilikud kontaktandmed (email, telefoninumber, aadress)

2.5. Klient kinnitab, et on tutvunud Nu Wellnessi üld- ja ostutingimuste ja privaatsuspoliitikaga.

2.6. Klient valib sobiva maksemeetodi Nu Wellnessi pakutud makse töötlejate (Montonio Finance) seast.

2.7. Klient kinnitab ostukorvi tellimuse ning tasub tellimuse eest. Enne makse sooritamist kontrollib klient arve vastavust tellimuse maksumusele.

2.8. Tellimuse ja makse laekumise kohta edastab Nu Wellness kinnitusmeili Kliendile koos tellimuse informatsiooni ja arvega.

2.9. Müügileping Nu Wellnessi ja Kliendi vahel jõustub hetkest, mil kliendi poolt tasutud ostusumma laekub tervikuna Nu Wellnessi arvelduskontole.

2.10. Juhul, kui Nu Wellnessil ei ole võimalik kaupa postitada ettenägematute põhjuste tõttu, teavitab Nu Wellness klienti asjaolust viivitamatult ning maksab Kliendile ostusumma tagasi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

3. KAUBA HIND JA TASUMINE

3.1. Kõik Nu Wellnessi veebipoes kuvatud tooted on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka vana hind.

3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kogu ostusumma, milles sisaldub nii kauba hind kui ka tarneviisi teenuse kohaletoimetamise tasu.

3.3. Tellimuse eest tasutakse väljaspool Nu Wellness veebipoodi turvalises maksekeskkonnas. Nu Wellness ei oma ligipääsu Kliendi krediitkaardi ja pangakonto andmetele.

4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE

4.1. Kaup toimetatakse kohale Kliendi poolt ostuprotsessis valitud DPD, Itella või Omniva pakiautomaati.

4.2. Kauba kohale toimetamise tasu lisandub kauba hinnale ning oleneb tellimuse väärtusest ning kaalust.

4.3. Kaup saabub Kliendi valitud pakiautomaati. Tellitud kauba saabumisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-i/e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi. Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva. Juhul, kui saadetist ei võeta hoiuaja jooksul automaadist välja, tagastatakse saadetis Nu Wellnessile.

4.4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-10 tööpäeva jooksul. Igal tootelehel on täpsustatud tarneaeg. Juhul, kui mõne toote puhul on tavapärasest pikem tarneaeg, siis see on nähtavalt ja selgelt ära märgitud tootelehel.

4.5. Juhul, kui kauba kättesaamisel selgub, et tarnitud kaup on kas vale, defektne või on saanud transpordil vigastada, kohustub klient esimesel võimalusel teavitama Nu Wellnessi meiliaadressil info@nuwellness.ee.

4.6. Nu Wellness vastutab kliendi soetatud kauba eest kogu transpordi vältel. Kauba kättesaamise hetkel läheb kauba kahjustumise risk üle Kliendile.

5. KAUBA VAHETAMINE

5.1. Kliendil on õigus kaupa vahetada 14 päeva jooksul peale kauba kohaletoimetamist eeldusel, et vahetatav kaup on kahjustumata ning algupärases konditsioonis.

5.2. Kauba vahetamisel kallima kauba vastu tasub klient kahe kauba hinna vahe.

5.3. Kauba vahetamisel vähem maksva kauba vastu, tagastab Nu Wellness 14 päeva jooksul kliendi edastatud arvelduskontole kahe kauba hinna vahe.

5.4. Vahetamise korral katab vahetusest tulenevad transpordikulud Klient.

6. KAUBA TAGASTAMINE JA TAGASIMAKSED

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

6.1.1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik. 

6.2.14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

6.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Nu Wellnessil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

6.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile info@nuwellness.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemise avaldusse palume märkida tellimuse numbri ja tellimuse kättesaamise kuupäeva. Peale taganemise avalduse edastamist edastab Nu Wellness juhised, kuidas toode tagastada.

6.5. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).

6.6. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud tarnepartnerile.

6.7. Nu Wellness tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud.

6.8. Nu Wellness võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.9. Nu Wellnessil on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE

7.1. Nu Wellness ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.2. Juhul, kui Nu Wellnessist ostetud kaubal on puudused, mille eest Nu Wellness vastutab, asendab Nu Wellness puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Nu Wellness Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.3. Nu Wellness vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

8.1. Kui Kliendil on Nu Wellnessi osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@nuwellness.ee või helistada telefonil: +372 55698200

8.2. Kui Klient ja Nu Wellness ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.